flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз обліково-статистичної роботи Бережанського районного суду за 2015 рік

 

 

Аналіз обліково-статистичної роботи

 

 Бережанського районного суду за 2015 рік

 

 

 

 Бережанським районним судом у 2015 році здійснювалися заходи щодо організації роботи з ведення обліково-статистичної роботи в суді.

Робота суду планується щоквартально. План роботи суду на наступний квартал, обговорюється на оперативній нараді працівників апарату суду і затверджується головою суду. План містить розділи: загальні питання, питання організаційної роботи суду, робота з кадрами, узагальнення судової практики, в ньому зазначаються виконавці та строки виконання. За підсумками півріччя, всі заплановані завдання виконанні у заплановані строки.

Розподіл обов’язків між працівниками апарату суду щодо здійснення первинного обліку документів і складання звітності про стан здійснення судом правосуддя передбачено Посадовими інструкціями працівників суду. Зокрема, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції входить в обовязки старшого секретаря суду; заповнення обліково-статистичних карток в електронному вигляді та складання за встановленими формами статистичних звітів про результати розгляду судових справ належить до обовязків секретарів суду по цивільних, кримінальних, адміністративних справах та справах про адміністративні правопорушення, відповідно. Контроль за своєчасністю складання та подання статистичних звітів здійснює керівник апарату суду.

При вивченні стану організації роботи у суді приділялась увага питанням реєстрації справ і матеріалів, веденню судової статистики, планування роботи суду, підвищення кваліфікації працівників суду, складання та ведення номенклатурних справ, організації та контролю за веденням архівної справи суду, ведення аналітичної узагальнюючої роботи, виконання судових рішень, кодифікації законодавства.

Архів Бережанського районного суду  працює відповідно до Положення про архів суду, затвердженого наказом голови Бережанського районного суду. Особою, відповідальною за роботу архіву визначено керівника апарату суду.

Проведено перевірку роботи канцелярії суду по зверненню до виконання вироків по кримінальних справах та рішень по цивільних справах, а також постанов у справах про адміністративні правопорушення, розглянутих у 2014 році, а також по зверненню до виконання постанов у справах про адміністративні правопорушення, розглянутих у 1 кварталі 2015 року.

Крім цього, проведено перевірку організації роботи канцелярії: якість заповнення документів первинного обліку, повноти, достовірності та своєчасності заповнення всіх показників, передбачених цими документами; правильність заповнення обліково-статистичних карток, та картки на особу, стосовно якої судом розглянуто матеріали кримінального провадження. Проведено перевірку своєчасності передачі секретарями судових засідань розглянутих справ.

За результатами перевірок проведено оперативні наради з працівниками апарату суду, на яких обговорювалися проблемні питання та виявлені недоліки і, зокрема, причини та умови їх виникнення. Працівникам апарату суду надавалась практична допомога з усунення виявлених у ході перевірок недоліків, проводились індивідуальні навчання з наданням роз'яснень щодо реєстрації в обліково-статистичних документах судових справ і матеріалів та результатів їх розгляду.

Впродовж  2015 року працівниками суду,  відповідно до звітних періодів, формувалися  статистичні звіти: щоквартально звіти за формами № № 1-1-ОП, 1-Л та 10;  піврічні та річні звіти за формами № № 1, 1-1, 2-А, 2-Ц, 3, 4, 6, 7, 8. Крім цього, у відповідні строки, судом формувалися та надсилалися статистичні звіти за формою № 2-ВМ «Звіт про розгляд місцевими та апеляційними судами справ, пов’язаних з черговими виборами 2015 року. Усі звіти подавалися до ТУ ДСА України в Тернопільській області із дотриманням термінів, зауважень щодо якості складання звітів не надходило. Також щоквартально судом подаються звіти щодо забезпечення незалежності та безпеки суддів та звіт про звернення громадян.

Слід зазначити, що в суді звіти формуються виключно в автоматичному режимі, при повноті та достовірності внесенні відомостей до  ОСК проблемних питань при формуванні звітів не виникало.

Працівники відповідальні за ведення діловодства та організації роботи з питань судової статистики приймали участь у відео-семінарах, які проводились з метою забезпечення належного функціонування комп’ютерної програми та обговорення проблемних питань, що виникають при роботі з нею. Крім цього, консультант з кадрової роботи прослухала курс на тему «Управління персоналом у системі «Кадри WEB»»

Протягом року з працівниками апарату суду проводились семінари-навчання на тему: «Дотримання вимог до оформлювання документів відповідно до Державної уніфікованої системи документації ДСТУ 4163-2003» та проведено навчання з працівниками щодо забезпечення прийняття та розгляду справ, пов`язаних з виборами депутатів місцевих рад та сільських селищних, міських голів. Також керівник апарату суду та консультант з кадрової роботи суду приймали участь у семінарі, який проводився спільно Вищою кваліфікаційною комісією суддів України та Державною судовою адміністрацією України у Національній школі суддів України на тему: «Порядок ведення суддівського досьє».

З метою всебічного розгляду діяльності Бережанського районного суду та покращення ефективності роботи, у суді проводяться оперативні наради, які мають системний характер. Так, впродовж 2015 року проведено 50 оперативних нарад, на яких підводились підсумки діяльності суду, обговорювалися результати обліково-статистичної роботи, заслуховувалися звіти про роботу працівників суду, обговорювалися листи, які надходили до суду із вищестоящих органів. Протоколи нарад підписувалися головою суду та доводились до відома відповідальних працівників суду.

Протягом 2015 року подання про притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників суду не виносились.

Упродовж 2015 року Бережанським районним судом проводилась аналітична робота:

- підготовлено аналіз обліково-статистичної роботи в суду у 2014 році, який розміщено на офіційному веб-сайті суду;

- аналіз навантаження суддів по розгляду справ за 2014 рік з аналогічним періодом минулого року, а також за 1 півріччя 2015 року з минулим роком;

- здійснено порівняння статистичних показників розгляду справ за 12 місяців 2014 року з минулим роком, та за 1 півріччя 2015 року з аналогічним періодом минулого року;

- підготовлено та надано інформацію про стан обліково-статистичної роботи в суді за 2014 рік.

Також щоквартально проводився аналіз розгляду судом цивільних, адміністративних, кримінальних справ та справ про адміністративні правопорушення.

Проведено ряд узагальнень судової практики:

- узагальнення практики розгляду справ, що виникають із договірних правовідносин;

- узагальнення практики розгляду справ про обрання запобіжного заходу за 2014 рік

- узагальнення практики розгляду судом справ про адміністративні корупційні правопорушення за 2014 рік;

- узагальнення практики розгляду справ, що виникають з житлових правовідносин;

- узагальнення практики розгляду справ за вчинення правопорушень, передбачених ст. 173-2 КУпАП;

- узагальнення практики розгляду кримінальних проваджень про вчинення злочинів, проти життя та здоров`я особи;

- узагальнення практики розгляду справ, що виникають з сімейних правовідносин;

- узагальнення практики розгляду справ за вчинення правопорушень, передбачених ст. 130 КУпАП;

- узагальнення практики розгляду справ про застосування запобіжного заходу у вигляді взяття під варту та продовження строків тримання під вартою.

Проведено аналіз причин та підстав скасування апеляційним судом рішень по цивільних справах та кримінальних провадженнях.

З метою удосконалення автоматизованої системи документообігу і надалі повинна проводитись спільна робота з представниками державного підприємства ІСС та судової системи, в тому числі шляхом подання зауважень та пропозицій до роботи програмного забезпечення: судами та територіальними управліннями відповідно до центру технічної підтримки програмного забезпечення та Державної судової адміністрації, в частині їх повноважень.

Необхідно надалі здійснювати контроль за діяльністю канцелярії з питань обліку, реєстрації документів, звернення судових рішень до виконання, проведення перевірки роботи відповідальних працівників до неухильного дотримання вимог, що ставляться до організаційно-розпорядчої документації суду; вжиття заходів в частині своєчасного та повного наповнення Єдиного державного реєстру судових рішень.

 

Керівник апарату Бережанського

районного суду                                              С.М.Палуб`як